Calendarul alegerilor Consiliului pentru Studiile Universitare de Doctorat, mandat 2020 – 2024, la nivelul I.O.S.U.D. U.M.F. Craiova:
- 8 – 15 iunie 2020, depunerea candidaturilor şi afişarea pe site a candidaturilor depuse şi înregistrate pentru:
- alegerea unui membru al Consiliului pentru Studiile Unversitare de Doctorat (C.S.U.D.), din rândul conducătorilor de doctorat;
- alegerea unui membru al Consiliului pentru Studiile Unversitare de Doctorat (C.S.U.D.), din rândul studenţilor - doctoranzi;
- derularea alegerilor la nivelul I.O.S.U.D. U.M.F. Craiova se amână până la o dată care va fi anunţată ulterior
CANDIDATURI DEPUSE:
A. Alegerea unui membru al Consiliului pentru Studiile Unversitare de Doctorat (C.S.U.D.), din rândul conducătorilor de doctorat:
Prof. univ. dr Ion MÎNDRILĂ (CV)
B. Alegerea unui membru al Consiliului pentru Studiile Unversitare de Doctorat (C.S.U.D.), din rândul studenţilor - doctoranzi:
Victor - Mihai SACERDOŢIANU (CV)
CONCURS DIRECTOR C.S.U.D., mandat 2020 - 2024:
Procedura organizare concurs post Director CSUD 2020(1).pdf
Monitorul Oficial nr_ 313 din 21 aprilie 2020, Partea a III-a.pdf
UNIVERSITATEA DE MEDICINĂ ŞI FARMACIE DIN CRAIOVA anunţă organizarea concursului public pentru ocuparea postului de Director al Consiliului pentru Studiile Unversitare de Doctorat (C.S.U.D.), pentru mandatul 2020-2024, în conformitate cu art. 11 alin. (3) din Codul Studiilor Universitare de Doctorat, aprobat prin H.G. nr. 681, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 551 din data de 3 august 2011.
Concursul se amână până la o dată care va fi anunţată ulterior.
La concursul pentru ocuparea postului de director al C.S.U.D. se pot prezenta numai persoane care au dreptul de a conduce doctorate şi care îndeplinesc standardele minimale şi obligatorii pentru acordarea atestatului de abilitare în vigoare la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a, a anunţului privind scoaterea la concurs a postului.
Candidaţii vor depune dosarele de participare la concurs în perioada 22 - 30 iunie 2020, la Rectoratul instituţiei, în intervalul orar: 10,00 - 13,00.
Relaţii suplimentare la sediul instituţiei, Secretariat I.O.S.U.D. U.M.F. din Craiova, persoană de contact: Dl Geani POPESCU
telefon: 0351.443.549,
e-mail: doctoratwebmail.umfcv.ro
CANDIDAŢI:
- Prof. univ. dr ŞURLIN Petra
- Prof. univ. dr SĂFTOIU Adrian
- Prof. univ. dr PIRICI Nicolae Daniel
-
ACTE NECESARE PENTRU ÎNSCRIEREA LA CONCURS:
1. Cererea de înscriere la concurs, semnată de către candidat (formular tipizat.pdf);
2. Declaraţie pe proprie răspundere privind veridicitatea informaţiilor prezentate în dosar;
3. Curriculum vitae al candidatului în format scris şi format electronic;
4. Lista de lucrări a candidatului în format scris şi format electronic;
5. Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor de abilitare;
6. Programul managerial privind dezvoltarea I.O.S.U.D., a resurselor sale materiale şi umane şi a capacităţii de a atrage resurse financiare prin proiecte naţionale şi internaţionale;
7. Declaraţie pe proprie răspundere a candidatului că nu se află în nici o situaţie de incompatibilitate prevăzută în Legea Educaţiei Naţionale nr. 1 din 2011 şi în Carta UMF Craiova;
8. Avizul Comisiei de Etică şi Deontologie Universitară şi Ştiinţifică a U.M.F. Craiova (pentru candidaţii care sunt în prezent cadre didactice titulare ale U.M.F. Craiova);
9. Copia legalizată a diplomei de doctor în ştiinţe (în cazul în care diploma de doctor originală nu este emisă de o instituţie din România, atestatul de recunoaştere sau echivalare a acesteia);
10. Copia legalizată a diplomei de licenţă sau echivalentă şi a foii matricole sau suplimentului la diplomă;
11. Copia legalizată a diplomei de bacalaureat sau echivalentă;
12. Copia cărţii de identitate, respectiv a paşaportului sau a unui document echivalent întocmit, în cazul în care candidatul nu are carte de identitate;
13. Copia legalizată a certificat de naştere;
14. Copii după documente care atestă schimbarea numelui: certificate de căsătorie sau dovada schimbării numelui (dacă este cazul) ;
15. Adeverinţă care să ateste titlul didactic/de cercetare eliberată de angajator;
16. Maxim 10 publicaţii, brevete sau alte lucrări, în format electronic, selecţionate şi considerate relevante de către candidat.